UNIGINE 2.7 выпущен

Была выпущена новая версия UNIGINE, механизм реального времени, который подчеркивает особенности для отраслей вне развлечений, с несколькими существенными улучшениями. Новые возможности версии 2.7 включают:

  • A new voxel GI solution, that doesn’t require UV mapping for lightmaps.
  • A terrain generation tool that can create map-based landscapes using non-georeferenced data.
  • Procedural generation of buildings from a vector data source that describes the building’s footprints and tags such as the number of floors and building types.
    ObjectTerrain to ObjectTerrainGlobal migration tool
    General performance optimizations
  • Improved assets workflow for both artists and programmers including improved data handling, multi-threaded processing, and new placement tools.
  • Major update of UnigineEditor 2
  • Refactored and extended properties system for a cleaner API and hierachy management.
  • FBX import at runtime
  • Improved generation of grass and clutters as well as dynamic destruction and modification of trees and grass at runtime.
  • A new tool to render cross sections of complex CAD models, including capping along the slice-plane.
  • Improved anti-aliasing
  • Automatic screen space bevels
  • Easy configuration for multi-channel rendering, including templates (dome, wall, CAVE, etc.)
  • Improved performance profiler
  • Several rending improvements including improved light scattering, reflection occlusion and sun and moon rendering.

 

В эту версию включено еще много функций, вы можете больше узнать о них в блоге разработчика.

Для UNIGINE доступны три варианта лицензирования, каждый из которых имеет дополнительные функции в зависимости от отрасли. Лицензии на развлечения стоят $ 1495, технические лицензии стоят $ 9985, а лицензии на sim licenses доступны по запросу. Бесплатная пробная версия доступна. Узнайте больше о UNIGINE на своем веб-сайте.

 

CGTelegram
3djobs.ru