MCG Shell Be Right

MCG Shell Be Right Version:1.00
Дата обновления: 03/01/2018

If you use Shell on a noisy surface, you’ll get self penetrations. Even with Edit Normals, it will not correct it coz Shell uses face normals rather than vertex normals (I think).

This MCG will correct the Shell with a surface that is the same with the underlying geometry, you can do this manually with an Extrude using Group Normals rather than Local Normals. This MCG provides the convenience so you can change the Shell and not having to redo the Extrude.

Если вы используете Shell на поверхности с нойсом, вы будете получать пересечения геометрии . Даже с помощью Edit Normals он не будет исправлять его. Shell использует нормали фейсов, а не нормали вершин.

Этот MCG исправит оболочку с поверхностью, которая будет одинаковой с базовой геометрией, вы можете сделать это вручную с помощью Extrude с использованием групповых нормалей, а не локальных нормалей. Этот MCG обеспечивает удобство, поэтому вы можете изменить Shell и не переделывать Extrude.

Как установить

 

MCG Shell Be Right

Donations: paypal.me/vusta

3ds Max Version Requirement: 2016

Attachment Size
vu_shellberight_1.00.zip 10.71 KB

 

 

telegram channel cgnews